КОРИСНІ НОМЕРИ ТА ПОСИЛАННЯ

понеділок, 11 листопада 2024 р.

Арсірій Богдан корекційне заняття "Розвиток уяви та творчого мислення"

Посилання на приєднання до заняття 

Це заняття спрямоване на стимулювання творчих здібностей та уяви учня що допомагає не тільки розширити когнітивні можливості, але й розвинути емоційну сферу.

Мета:розвиток уяви, творчого мислення та навичок візуалізації.
Розширення емоційного інтелекту через вправи на уяву.
Стимулювання інтересу до пізнання нового через творчі завдання.
  • Розвиток сенсорного сприйняття та уваги.
  • Сприяння розвитку моторики та невербального спілкування.
  • Залучення до взаємодії через ігрові методики.
  • Структура заняття:
    Привітання та створення позитивної атмосфери 
    Використання коротких розслаблюючих вправ, щоб налаштувати дитину на роботу.
    Обговорення (за схемами, навідними питаннями, підказками) теми заняття: "Що таке уява?"

    "Сенсорні мішечки" (5-7 хвилин)
    Підготувати мішечки, наповнені різними матеріалами (крупа, камінці, м’які предмети, тканина).
    Завдання: попросити учня відчути на дотик кожен мішечок і показати, який матеріал йому сподобався найбільше.
    За потреби, можна попросити показати "м'яке" або "тверде", "важке" чи "легке" (практика вибору і невербального висловлення).

    "Мозаїка з великих деталей" (5-10 хвилин)
    Використовувати великі мозаїчні деталі або кубики різних кольорів і форм.
    Завдання: запропонувати учню викладати деталі за кольорами чи формами.
    Важливо хвалити учня за зусилля, щоб стимулювати інтерес до заняття.

    "Гра з дзеркалом" (5 хвилин)
    Використання дзеркала для розвитку уявлення про себе та емоції.
    Завдання: зробити різні вирази обличчя (веселий, сумний, здивований), заохочуючи дитину повторювати їх або показати, що їй більше сподобалось.
    Можна використовувати картинки з емоціями для порівняння.

    "Водяні ігри" (5-10 хвилин)
    Наповнити миску водою і додати різні об'єкти, що плавають і тонуть.
    Завдання: показати учню різні предмети і разом спостерігати, що плаває, а що тоне. Можна попросити вибрати предмети, які їй більше сподобалися.
    Це чудово стимулює інтерес до навколишнього світу та сприяє розвитку моторики.

    "Піктограми для комунікації" (5 хвилин)
    Використовувати прості картинки, що показують дії, емоції, предмети.
    Завдання: попросити дитину вибрати картинку, яка їй сподобалася, або яка відображає те, що вона хоче зробити (наприклад, "грати", "пити").
    Це може стати важливим кроком у розвитку навичок альтернативного спілкування.

    "Кольорові м’ячики або кульки" (5-10 хвилин)
    Використати різнокольорові кульки чи м’ячики різного розміру.
    Завдання: попросити дитину знайти м’ячик певного кольору або розміру та передати його вам.
    Ця вправа допомагає розвивати координацію та візуальне сприйняття.


    Такі вправи дозволяють підтримувати розвиток базових навичок, залучати учня до взаємодії, що сприятиме покращенню сприйняття і комунікативних здібностей.



    Немає коментарів:

    Дописати коментар