Шановні батьки!
З метою попередження агресивної поведінки, бійок, вживання алкогольних напоїв, наркотичних засобів та інших проявів девіантної поведінки серед учнів, а також для забезпечення безпечного дозвілля дітей у позаурочний час, просимо звернути увагу на такі поради.
📌 Рекомендації для батьків:ґ
Постійно цікавтеся, де перебуває ваша дитина, з ким спілкується, у якому вона емоційному стані. Запитуйте не «Де був (-ла)?», а:
«Що цікавого сьогодні сталося?»
«З ким спілкуєшся останнім часом? Як вони?»
Розповідайте самі про свій день, аби створити довіру.
Заведіть щоденну «п’ятихвилинку діалогу» без телефону.
Встановіть чіткі, доброзичливі правила поведінки вдома.
Обговорюйте правила разом: «Що для нас важливо вдома?», «Який час повернення є прийнятним?» Пояснюйте причини: «Ми хочемо знати, де ти, не щоб контролювати, а щоб знати, що ти в безпеці.» Визначайте наслідки не як покарання, а як відповідальність.
У разі необхідності — не зволікайте зі зверненням психолога, та інших фахівців.
Щоб підліток не "одягав маску" і не ховався за "все норм", потрібно створити атмосферу довіри, де він не боїться бути собою — навіть якщо має проблеми, сумніви чи власну думку.
🧠 Як порозумітися зі “складним” підлітком:Слухайте дитину, навіть якщо вам не подобається те, що вона говорить.
Не карайте мовчанням чи приниженням. Підліток — це особистість, що лише формується.
Давайте особистий простір, але залишайтесь поруч.
Діліться власним досвідом, не нав’язуючи “правильну” думку.
Підтримуйте дитину у її виборах, навіть якщо вони не збігаються з вашими уявленнями. Наприклад, коли дитина одягає мішкуватий одяг говорити не "ти одягаєшся як безхатько", а замінити на «мені важливо, щоб ти виглядав/виглядала доглянуто — це частина поваги до себе. Можливо, знайдемо одяг, який буде і зручним для тебе, і прийнятним для нас?».
💬 Підлітки, як і дорослі, хочуть бути почутими, зрозумілими та прийнятими. Спільними зусиллями ми можемо допомогти їм подолати труднощі, навчитися самоконтролю, відповідальності та побудувати здорові життєві орієнтири.
🎯 Головна ідея: не контролювати — а супроводжувати.
Не нав’язувати — а домовлятися.
Не ламати — а підтримувати.
🤝 Тільки у співпраці гімназії та батьків ми можемо досягти злагоди у вихованні дітей.
Довіра, підтримка та спільна мета допоможуть виховати свідомих, впевнених у собі та щасливих підлітків.
«Що цікавого сьогодні сталося?»
«З ким спілкуєшся останнім часом? Як вони?»
Розповідайте самі про свій день, аби створити довіру.
Заведіть щоденну «п’ятихвилинку діалогу» без телефону.
Встановіть чіткі, доброзичливі правила поведінки вдома.
Обговорюйте правила разом: «Що для нас важливо вдома?», «Який час повернення є прийнятним?» Пояснюйте причини: «Ми хочемо знати, де ти, не щоб контролювати, а щоб знати, що ти в безпеці.» Визначайте наслідки не як покарання, а як відповідальність.
У разі необхідності — не зволікайте зі зверненням психолога, та інших фахівців.
Щоб підліток не "одягав маску" і не ховався за "все норм", потрібно створити атмосферу довіри, де він не боїться бути собою — навіть якщо має проблеми, сумніви чи власну думку.
🧠 Як порозумітися зі “складним” підлітком:Слухайте дитину, навіть якщо вам не подобається те, що вона говорить.
Не карайте мовчанням чи приниженням. Підліток — це особистість, що лише формується.
Давайте особистий простір, але залишайтесь поруч.
Діліться власним досвідом, не нав’язуючи “правильну” думку.
Підтримуйте дитину у її виборах, навіть якщо вони не збігаються з вашими уявленнями. Наприклад, коли дитина одягає мішкуватий одяг говорити не "ти одягаєшся як безхатько", а замінити на «мені важливо, щоб ти виглядав/виглядала доглянуто — це частина поваги до себе. Можливо, знайдемо одяг, який буде і зручним для тебе, і прийнятним для нас?».
💬 Підлітки, як і дорослі, хочуть бути почутими, зрозумілими та прийнятими. Спільними зусиллями ми можемо допомогти їм подолати труднощі, навчитися самоконтролю, відповідальності та побудувати здорові життєві орієнтири.
🎯 Головна ідея: не контролювати — а супроводжувати.
Не нав’язувати — а домовлятися.
Не ламати — а підтримувати.
🤝 Тільки у співпраці гімназії та батьків ми можемо досягти злагоди у вихованні дітей.
Довіра, підтримка та спільна мета допоможуть виховати свідомих, впевнених у собі та щасливих підлітків.
Немає коментарів:
Дописати коментар