Соціально-психологічна служба гімназії та інспектор освітнього простору провели інтерактивні лекції з елементами обговорення та ситуативними іграми "Мій безпечний шлях: як емоції та уважність впливають на дорожній рух". "Психологія пішохода: як зробити себе видимим та передбачуваним".
Мета занять для учнів 1-4 класів:
сформувати уявлення про безпечну поведінку пішохода і пасажира, навчити дітей помічати та розпізнавати небезпечні ситуації на дорозі, розвивати уважність та вміння керувати емоціями в русі, ознайомити з основами безпечного пересування на велосипеді, самокаті та іншому легкому транспорті, а також з важливістю виклику допомоги й базовими навичками надання домедичної допомоги у простій доступній формі.
Мета занять для учнів 5-9 класів
поглибити знання учнів про безпечну поведінку на дорозі як пішоходів, пасажирів і користувачів легкого транспорту (велосипеди, самокати, зокрема електро), сформувати розуміння впливу емоційного стану та рівня уважності на ризики дорожнього руху, розвинути навички самоконтролю, прогнозування ситуацій на дорозі та видимої поведінки. Ознайомити з основами домедичної допомоги в надзвичайних ситуаціях та підвищити готовність діяти свідомо й відповідально в умовах руху.
Немає коментарів:
Дописати коментар